2015. május 15., péntek

Hello everybody!

Sziasztok!:)
Nem szeretnék bemutatkozni, mert már elég régóta vagyok a bloggerek világában és szerintem jó páran már hallottatok felőlem, vagy legalábbis a nevemet láttátok már pár helyen.
Azért hoztam létre ezt a blogot, mert hirtelen megszállt egy ihlet és muszáj volt azt leírnom, így hát kialakult egy új blog. A főszereplő Hope Collins (Indiana Evans) és Nathan Sykes. Előre jelzem, ez nem fanfiction! Nem biztos, hogy mindenki ismeri Nathan Sykes-t. Régebben volt két olyan blogom is, amik róla szóltak. Imádtam őt, aztán jött egy időszak, amikor nem igazán kedveltem, de most újra megszerettem! Pár szó róla, ha nem tudja valaki, hogy ki is ő. The Wanted banda egyik tagja volt, de ők tavaly feloszlottak, majd Nathan szóló karrierbe kezdett és már van új pár dala.
A történetben nem lesz szó sem bandáról, sem pedig éneklésről. Egy romantikus történetnek nézünk elébe, ami tele lesz váratlan fordulatokkal.
A trailer-t már rég felraktam, így ismerkedhettek egy picit a történettel. A szereplők is már kint vannak, egy-két jellemzővel ellátva.
Az első részt, vagyis a prológust még nem tudom, hogy mikor fogom hozni, de azt majd úgy is kiírom a blogra. Ha minden sikerül, akkor jövő héten pénteken fogom feltenni.
Jó szórakozást a blogomon! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése